Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Aku berharap semoga dia adalah jodohku...
Saturday, March 16, 2013 | 3:42 PM | 0 comments
Photobucket

Ya Allah kenapa aku ni  cepat sangat terasa, kenapa cepat tersentuh sangat, Kenapa dengan hati ni. Kalau fazrul cakap kalau kita takda jodoh nanti........ phew rasa sebak gila, rasa macam nak pergi jeh dari johor ni taknak lagi duduk sini seandainya dia bukan milik aku lagi, Aku taktahu kenapa, aku terlalu sayangkan fazrul, aku sensitip sngt kalau dia cakap pasal jodoh ni semua, I dont know why :(  Cukuplh aku dah hilang orng yng aku sayang dahulu, cukuplh aku dah cuba lupakan segalanya-galanya cerita dahulu, bukan senang weh, sakit tanggung semua tu. Kalau aku pandai jadi perempuan yang pandai game lelaki ni aku nak juga try game lelaki, tapi aku tak pandai, aku cepat kesian, aku cepat sayang, aku selalu hargai orang. Aku tk pandai nak buat jahat dngn orang. Sebab aku ada Allah, aku percaya dia yang akan balas segala perbuatan orng yng cuba khianati aku. Aku percaya selagi aku ada Allah swt selagi tu  aku masih ada segalanya.


Old things