Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, October 16, 2012 | 10:33 AM | 0 comments
Photobucket
Ya Allah beratnya dugaan yang engkau beri kepada ku , sesugguhnya aku hanya hambamu yang sangat  lemah ,  ku mohon kepadamu kau berikan lah aku kekutaan dan sentiasa melindungi diriku .

Aku sedih sumpah sendih , dan benda ni takkan pernah aku lupa , senang cakap takkan boleh lupa sebab susah nak lupa kan , sebab hati aku hancur koyak rabak sebab tak sangka orang yang aku sayang sanggup cakap macam tu .

Mungkin dia belum kenal siapa aku , siapa aku yang sebenarnya , siapa aku sebelum ni , sebab aku dah banyak mengalah , banyak korban kan hati banyak korban kan perasaan sampai orang dah tak pandai nak jaga hati dan perasaan aku , mugkin aku patung , mungkin aku boneka sebab tu dia sanggup cakap macam tu .

Sabar shasha jangan balas apa yang dia sudah buat atau apa yang dia pernah buat , orang yang sabar allah sentiasa lindungi dia , sentiasa beri dia kekuatan . 








Old things | New things