Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Monday, October 1, 2012 | 4:02 PM | 0 comments
Photobucket
Hey october , byebye september , Ya allah pantasnya masa berlalu ,  only 7 more day to face my PMR macam tak percaya  tapi sedia atau tak sedia kita tetap kena buat yang terbaik juga . Minggu ni nak mintak maaf dekat semua orang , agar saya dapat jawab exam pada 9.10.2012 nanti dengan tenang . And to all my teacher , saya harap cikgu halal kan semua ilmu yang telah di ajar , mohon doakan kejayaan pelajar pmr tahun 2012 . Dan kepada rakan seperjuangan saya , sha doakan untuk kejayaan korang , buat yang terbaik , Ingat ini detik permulaan langkah kita untuk mencorak masa depan kita , korang pandai ke tak pandai ke itu semua tolak tepi  k? yang penting kita dah usaha sama sama :) Kepada geng-geng tusyen , korang pun buat yang terbaik okay , jangan risau sha takkan lupa korang punya . Thanks untuk persahabatan yang macam adik beradik ni even kita baru kenal tak sampai setahun . The moment that i cannot forget when all my geng tusyen cakap byebye masa sha naik kerata after makan dekat D'rintting . All says *Takecare shaa , do your best for your PMR , stay cute and pretty ya , we all gonna missyou after this , harap jangan lupa kiteorang* Mase tu hanya mampu lemparkan senyuman sahaja :)

YA ALLAH AKU MOHON , PERMUDAHKAN LAH SEGALA URUSAN KU , HANYA PADAMU AKU TEMPAT AKU MEMINTA .



Old things | New things