Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saturday, September 8, 2012 | 9:30 AM | 0 comments
Photobucket
Yaa Allah , kenapa saya rasa sakit sangat dada saya ni , saya rasa sebak sangat ,  saya dah cuba untuk tahan air mata kesedihan ini , tapi setiap kali pejam kan mata untuk tidur , ketika itulah air mata semakin deras keluar .. Ya Allah ujian mu sangat hebat untuk ku , Adakah saya harus kehilangan orang yang saya sayang lagi? Ya Allah cukuplah dngn dugaan mu yang dulu , saya dah serik patah hati dengan lelaki , dan saya yakin fazrul lelaki yang terbaik pernah saya jumpe , jangan jauhkan hati kami ya allah .

Disini saya ingin awak tahu , yang saya terlalu sayangkan awak Mohamad Fazrul , dan awak kena tahu saya dekat sini selalu  sabar tunggu kepulangan awak tanpa jemu , awak kena tahu yang saya dekat sini selalu nangis kalau tengok video kita masa kat mcd sebab saya rindu awak sangat , awak kena tahu setiap kali awak kena balik pulau pinang hati saya selalu rasa sebak sangat sebab saya rasa jauh sangat dari awak , dan awak kena tahu awak lelaki yang beruntung dapat saya sebab bukan mudah saya nak jadi kan seseorang itu sebagai teman hidup saya , dan awak kena tahu kenapa saya pilih awak jadi teman hidup saya even kita kenal berapa hari jeh sedangkan ada yang sanggup berkorban selama 1 bulan untuk amik hati saya , tapi saya pilih awak sejak awak cerita semuanya siapa diri awak dahulu , Ye saya tahu dulu awak Playboy , awak suka main kan hati perempuan , awak suka layan ramai perempuan , tapi kenapa saya terima awak even saya dah tahu perangai awak? Sebab saya nak ubah awak , saya tahu setiap manusia yang hidup di muka bumi ni mampu berubah kalau ada orang yang ikhlas nak ubah dia , saya ajar awak erti cintai yang sebenar , saya ajar awak untuk menyayangi seseorang dengan penuh keikhlas , dan kini awak bilang pada saya yang awak tak pernah sayang perempuan lain macam mana awak sayangkan saya , Cuba awak fikir balik , kalau dulu kita tak kenal , mampu ke awak berubah jadi macam sekarang? mampu ke awak? Dan kini baru awak belajar erti kesedihan apabila terjadi dekat perempuan yang awak betul sayang , kalau dulu mungkin awak tak rasa sedih kalau gaduh dengan exgf awak sebab dalam otak awak ada tanam satu sifat *boleh cari yang lain* betul atau tidak? Awak baru nak belajar menyayangi seseorang itu dengan ikhlas , tapi pernah awak fikir tentang saya? Jujur saya cakap saya tak pernah bercinta dngn mana mana lelaki sebab suka suka atau dengan niat nak permain kan hati dia , sebab tu setiap kali saya putus cinta dulu saya rasa down gila , sebab saya terpaksa kehilangan orang yang saya sayang . Awak baru nak rasa sekarang fazrul , hargai orang yang berusaha nak yang terbaik untuk awak . Saya cakap jujur , kalau dulu awak tak kenal saya dan mungkin awak  kenal perempuan yang sama tempat belajar dengan awak belum tentu dia mampu sabar dengan awak , mampu ubah awak , saya dah kenal siapa awak fazrul , saya dah kenal sangat sangat , saya tahu muka penat awak , saya tahu muka risau awak , rasa tahu muka gembira awak , saya tahu cara awak . Pesan saya hargailah orang yang dah cuba buat awak terbaik untuk awak dah cuba perangai awak demi masa depan awak ,belum tentu ada perempuan yang sanggup buat mcm ni dekat awak .



Old things | New things