Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Friday, August 3, 2012 | 2:00 PM | 0 comments
Photobucket
 
Saya pernah terfikir , macam mana agaknya oneday kalau fazrul tinggalkan saya  ,  i mean dia tinggalkan saya untuk selamanya . Masa saya terfiki benda ni , air mata saya jatuh dan hati saya berkata*Tak mungkin fazrul tinggalkan aku , Aku tahu dia tak sanggup hidup tanpa aku* Bkn sengaja fikir benda ni tetapi tibe tiba ia terlintas dalam fikiran saya . Tapi saya dah janji dngn diri saya since saya nak terima fazrul dalam life saya yang saya akan redha/pasrah dngn apa yang terjadi . Biarlah kita nak letak hargai diri kita semahal manapun  sbb itu hak kita , kita perempuan kan , perempuan memang mahal  and lelaki perlu jaga kita macam dia jaga seorang puteri sebab kita terlalu berharga . 


Old things | New things