Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saturday, July 21, 2012 | 12:03 PM | 0 comments
Photobucket
Terkadang aku tak mampu untuk tersenyum , dan terkadang senyuman aku  hanya senyuman palsu  hanya semata semata ingin membuat orang  lain lihat aku bahagia , Cukup dulu aku dah banyak buat orang lain risau keatas diri aku , cukuplahh aku taknak susah mereka lagi , sakit aku biar aku tanggung sendiri .

Mereka selalu cakap *Shaa aku dah anggap kau macam adik kadung aku sendiri , susah senang dulu kita sama sama dan aku takkan biarkan kau ke seorangan bila kau dalam kesedihan , teruskan hidup jangan mengalah dngn dugaan hidup ini , kiteorang ada dekat belakang kau ni shaa untuk selalu bagi kau semangat .

Menangis bila dieroang cakap macam ni sebab aku taktahu bagaimana lagi untuk aku bukti dekat fazrul yang aku tak mampu hidup tanpa dia . Kenapa aku jadi lemah bila aku bergelar gf fazrul? semua jadi hairan tapi itulah hakikatnya , aku hanya mampu kuat disaat dia ada disebelah  aku lalu ia berikan aku kebahagian , sebab apa aku terlalu sayang dia? sebab dia seorang je mampu buka hati aku untuk terima lelaki semula , kalaulah aku kehilangan dia , maka aku lebih rela untuk pergi jauh , sejauh mungkin atau lebih baik aku hilang ingatan agar aku dapat lupakan semua yang pernah aku lalui bersama dia .

Aku lagi? aku lagi? aku lagi , lepas aku , aku lagi yang kena , takpa terima kasih , sabar ya shasha ini ujian untuk kau , semuanya salah kau kan shasha , kalau aku ni jahat , aku ni kejam , baik aku tkda dkt dunia ni lagi bagus agaknya , Fazrul awk tak menyesal ke kenal saya? saya ni jahat kan? saya ni tak layak untuk awak kan sebab saya selalu buat awak sakit hati dan kecewakan? saya ni manja sebab tu awak tak sanggup jaga saya sebab saya ni banyak kerenah kan?

Takpa suatu ketika nanti bila awak dah bergelar seorang bapa baru awak faham macam mana mempunyai seorang anak perempuan , macam mana keranah dia , macam mana perangai dia , masa itu baru awak betul faham isi hati seorang perempuan . hanya papa saya yang mengerti saya , hanya dia yang faham saya bagaimana saya , sebab tu saya cakap kalau dah besar nanti kalau awak ingin jadikan saya


Old things | New things