Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saturday, July 21, 2012 | 11:07 AM | 0 comments
Photobucket
 Ya Allah hanya engkau yang memahami aku pada saat dan ketika ini ,  kau  peliharalah hati hamba mu  ni agar sentiasa  tabah menhadapi dugaan hidup , berikan aku semangat untuk teruskan hidup yang penuh dengan pacaroba , Sesungguhnya hanya engkau yang tahu kebenaran cinta aku pada dia , jadiakan aku arjuna di hatinyaa ya allah  , entah bagaimana lagi untuk aku butikan padanya , kalau lah dia mampu selamai pada kejujuranku pasti ia akan tahu segalanya , YA ALLAH BERIKANLAH AKU KEKUATAN :(


Old things | New things