Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Wednesday, July 25, 2012 | 3:58 PM | 0 comments
Photobucket
Dekat mana saya ada dekat situ dia ada , dekat mana dia ada dekat situ saya ada , nak tahu siapa? Dia Bestfriend Forever saya , Nama dia zata nur imani , kiteorang iftak jumpe satu hari  mula lah rindu , nak tahu sebab apa kami selalu rindu , sebab dia selalu picit kan perut saya bila saya sakit perut , dia selalu tiupkan mata saya bila abuk masuk , dia selalu picit kan tangan saya bila tangan saya dah lenguh buat banyak homewrok , kalau saya makan tak habis mesti dia tolong habis kan , kalau saya pergi toilet kalau boleh dia pun nak masuk sekali , kalau saya baring dngn dia mesti saya akan peluk dia , nak tahu sebab apa? sebab saya terlalu sayang kan dia , setiap apa yang saya buat pasti ada dia , tak sah kalau dia takda  . Dia pandai pujuk saya dengan munggunakan suara mengada dia tuh . Hidup saya kosong tanpa sahabat seperti dia . Wa sayang lu zata pendek :* 

I
I
I
I
LET SEE MY PICTURE WITH MY BELOVED BESTIES

Dimana ada shasha disitulah ada zata


Dimana ada shasha disitulah ada zata




Dimana ada shasha disitulah ada zata




Dimana ada shasha disitulah ada zata

Dimana ada shasha disitulah ada zata



Dimana ada shasha disitulah ada zata


Dimana ada shasha disitulah ada zata


Loveyou My best Friend :*


Old things | New things