Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Thursday, June 21, 2012 | 4:15 PM | 0 comments
Photobucket

Kalau ada orang tanya saya , siapa yang saya nak jadi kan pendamping hidup saya , terus terang saya cakap , saya lebih prefer memilih lelaki yang ingin hidup susah dan senang bersama saya , lelaki yang ingin bersama saya saat saya gembira dan sedih , lelaki yang sering bagi saya kekuatan dan semangat .

MUHAMAD FAZRUL INSYALLAH AWAK CINTA MATI SAYA 


Ya Allah , teringin sangat nak dengar dia baca doa , lagikan baca Al-Quran dan melaungkan Azan , Subhanallah mesti merdu , mesti awak buat saya semakin jatuh hati :) Ustazah saya pesan : Pilihlah lelaki yang boleh membimbing saya dah anak anak saya bila dah kelak besar nanti .


Hidup saling melengkapi antara satu sama lain itu lebih indah :)



Old things | New things