Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Monday, June 4, 2012 | 11:12 AM | 0 comments
Photobucket
 Seumur hidup saya , saya langsung tak pernah game lelaki  , tapi kenapa  lelaki yang game saya?  Tak adil kan?  Tkpe biarkan orang buat saya jangan saya buat orang , saya percaya pada hukamam karma , pasti mereka akan dapat balasan . Dan yang dah ludah saya ketike dahulu jangan ingat awak dapat jilat saya kembali , takda maaf bagi orang yang dah luka kan hati saya , yang dah buat saya jatuh tak berdaya  . Bukan saya benci dieorang tapi saya dah tawar hati dengan lelaki macam dieorang . saya jenis perempuan yang tak suka berkawan dngn bekas ex bf saya . Sebab *Orang cakap cerita yang lama kita tutup simpan jadikan ia sebuah perjalanan kisah hidup kita* jangan pandang belakang lagi sebab  pasti akan dapat yang lebih baik daripada sebelum ni . Saya pernah terfikir , mengapa kebanyakkan lelaki yang dah pernah ludah saya ketika dahulu hadir semula dalam hidup saya untuk jadikan saya gf dieorang semula , dieorang takpernah fikir ke macam mana dieorang buang saya macam sampah ketika dahulu , tinggalkan saya tanpa alasan yang kukuh . Allah dah ciptaan bagi setiap manusia ada akal untuk berfikir so patutnya kita sebagai manusia gunakan akal untuk fikirkan . Jangan cakap saya baik , jangan cakap saya cantik , jangan cakap saya pandai amik hati dieorang , jangan cakap saya seorang perempuan yang boleh dngr cakap dieorang , jangan cakap saya setia , jangan ckp itu semua ! Kalau saya ada itu semua mesti awk takkan buang saya macam perempuan yang tkde perasaan ketika dahulu , Mungkin dulu awak rasa perempuan yang seksi itu lebih cantik dari saya , tapi sayangnya dia tak reti nak menghormati awak , perempuan yang cantik tak menjaminkan kebahagian pun dalam sesuatau perhubungan , kita pandang hati seseorang bukan paras rupa .
Izyan , Amalina nd Miera , korang sumber kekuatan aku , aku pegang janji aku dngn korang , aku dapat bahagia kan fazrul lebih dari 4 bulan , fazrul berjaya buat aku untuk tidak benci lelaki lagi . Aku dengan dia saling memerlukan insyallah aku akan jaga dia baikbaik . Doakan hubungan aku dengan dia terus kekal . Amin .

Mohamad fazrul bin ismail , saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak  , saya akan bahagiakan awak , saya akan jadi sumber kekuatan awak , saya akan jadi pendengar setia awak , saya mungkin tak mampu sentisa berada disisi awk sebab kita bukan duduk serumah tapi saya pasti saya akan sentiasa ada dihati awak . Truely you love Ezra Arisha binti Yusri <3


Old things | New things