Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Thursday, June 14, 2012 | 6:20 PM | 0 comments



Photobucket
HAPPY BRITHDAY :)
Alhamdulilah saya sudah 15 tahun hidup di dunia yang hanya sementara ini ,  saya dah  besar ke?  Ramai yang cakap  * awak dah besar shasha , awak dah matang semoga awak berjaya dalam hidup awak* Heyy saya belum cukup besar lagi , saya masih perlukan bimbinggan mama dan papa tanpa mereka pasti saya takkan mampu berdiri teguh sehingga sekarang , tanpa mereka siapalah saya , tanpa mereka saya takkan dapat apa yang saya inginkan . Mama nd papa thanks dah besarkan shasha sehingga sekarang , sehingga shasha dah berumur 15 tahun :)

He is my beloved father , paa thanks for the present you give me , sangat terharu  , Iloveyou  forever paa  .
*Papa cakap kalau boleh papa nak tengok shasha belajar dekat luar negara kan? tapi shasha mintak maaf mungkin shasha tak dapat nak belajar dekat sana , shasha taknak jauh dari family , dan shasha tak sehebat papa dapat pergi luar negara  dapat rasa suasana dekat sana semua . Doa kan shasha dapat capai cita cita shasha . Insyallah paa .  doakan anakmu berjaya di dunia mahupun akhirat :)


She is my beloved mom , thanks maa for the present you give me , shasha terkejut sangat tengok hadiah yang mama bagi atas katil , buat pertama kali mama hadiah kan shasha tedy bear then tepi tedy bear tuh kertas dkt kertas tuh mama tulis *Awak nak iphone atau ipad?* Shasha baca terus tersenyum lebar maa , tapi takpelah shasha taknak semua tu buat masa sekarang , sebab terlampau banyak dah mama korban untuk anak mama ni , macam macam dah mama belikan untuk shasha , Shasha hidup terlalu senang , mudah dapat apa yang shasha inginkan .  takpe mama simpan duit tu . Biar shasha hadiah kan mama dengan result Mid year yang mungkin buat mama tersenyum melihatnya , tunggu ya hari jumaat minggu depan ada hari terbuka , mama lihatlah result tu nanti , shasha dah usaha hanya itu yang shasha mampu hasilkan , Shasha sendiri bangga dengan result tuh apatah lagi mama kan? Doa kan shasha terus berjaya mama , Shasha akan terus jadi anak yang membanggakan mama .



Your daughter Ezra Arisha yusri <3


Old things | New things