Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Sunday, June 24, 2012 | 8:59 AM | 0 comments
Photobucket
Dunia ni penuh dengan teater lakonan manusia yang tak  sudah  sudah , dunia ni penuh dengan lakonan semata mata . Ya Allah hati ini berbelah bagi , mana satu yang perlu aku percaya? kisah silam dahulu yang buat aku jatuh atau anggap sahaja perempuan tu hanya kawan? Ya Allah berikan aku petunjuk , sesungguhnya aku lemah .

Kata siapa perlu aku dengar , kata kawan? kata kakak? atau kata hati aku? Kalau terlalu ikut kan kata hati pasti aku tak kuat nak hadapi semua ni , macam mana aku dah pernah buat dahulu ketika perkara ini terjadi * AKU RELAKAN ORANG YANG AKU SAYANG PERGI * Sebab apa? sebab aku lihat yang konon di kata kawan itu lebih mampu memahami dia , lebih mampu bahagia kan dia , tapi sayangnya dia leka , bahawa itu hanya sementara . Bahagia yang dia rasa bersama perempuan lain itu hanya sementara . Hukuman karma itu ada . beringat beringat semasa nak menjatuhkan orang lain sebab allah lebih mengetahui .

 Sekarang awak tahu apa yang saya rasa fazrul? awak tak rasa apa yang pernah saya rasa dahulu , awak tak pernah kena macam mana saya kena dahulu , awak takkan faham hati orang yang pernah dilukai oleh orang yang dia betul betul sayang , sebab awak tak pernah lalui semua ni .

FIKIR KAN HATI YANG PERNAH DILUKAI
 


Old things | New things