Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, June 19, 2012 | 6:32 PM | 0 comments
Photobucket
Dear Amalina , please be strong babe . Aku taknak tengok kau sedih lagi , life must go on babe ,  kau jangan fikir pasal sunyi , aku boleh text kau hari hari , boleh call kau hari hari , kau boleh datang rumah aku bila bila jeh jika kau rasa kau sunyi , aku cuba buat kau bahagia amaa , aku taknak tngk kau sedih . Ini semua lumrah kehidupan , mungkin allah nak datang kan yang lebih baik dari hakeem untuk kau .  Sabar ye sunyi ini hanya sementara , allah sedang atur kan yang terbaik untuk kau . Aku ada untuk kau masa kau susah dan senang , jangan risau even aku ada fazrul aku takkan lupa kawan baik aku yang selalu ada bersama aku susah dan senang . 


Old things | New things