Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Wednesday, May 30, 2012 | 9:25 AM | 0 comments
Photobucket
 LOVE STORY :)
He is Muhamad Fazrul bin ismail , Dia boyfriend saya dan sayang gf dia :) . Mesti ramai dah kenal dia as my boyfriend right? *SO BE CAREFULL YEAH GIRLS OUT THERE , DONT TAKE HIM FORM ME*
Kami hidup saling melengkapi antara satu sama lain . Saya belum pernah jumpe lelaki macam dia seumur hidup saya even Ex Bf saya pun perangai sikit pun tak sama macam fazrul . Fazrul yang saya ada sekarang ni dia lain dari yang lain , dia jaga saya macam saya ni isteri dia . Mungkin dia ikhlas sayang saya tapi saya mohon beri saya ruang untuk saya fikirkan  dengan jeles dan benar . Sesunggahnya saya dah pernah jatuh 2 kali disebab lelaki yang saya benar benar sayang . Saya taknak kepercayaan yang saya berikan , kesetiaan yang saya berikan di permainkan lagi cukup dulu saya dah kena *Serik bukan sekali tapi dah 2X* Saya perempuan hati saya lemah tapi lelaki kena tahu dan dia kena hormat perempuan kerana perempuan ini akn melengkapi hidupmu , memberikan kamu kasih sayang , menjaga makan minumu , dan perempuan juga mampu manjaga dua nyawa dalam satu masa yang sama demi melahirkan anakmu *Renung-renungkan* Jika perempuan masa dia kecil ibubapa jaga .  bila dah besar dah khawin suami yang jaga dia . Punyalah Allah sayang pada permpuan sehingga tak bagi dia bersedirian :)

YA ALLAH KEKAL KAN CINTA KAMI INI DI DUNIA MAHUPUN DI AKHIRAT , MASUKKANLAH KAMI DALAM SURGA FIRDAUSMU AGAR KAMI DAPAT TERUS BAHAGIA SELAMA-LAMANYA . AMIN .




Old things | New things