Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, May 15, 2012 | 5:31 PM | 0 comments
Photobucket
 JANGAN PERNAH MENYENTUH HIDUP SEORANG PEREMPUAN  KALAU ITU HANYA UNTUK MENGHANCURKAN PERASAANNYA :)

Ya allah kalau Mohamad Fazrul bin Ismail yang kau takdirkan untukku mendampinginya senumur hidupNYA , Aku mohon kau berikanlah aku kekuatan agar aku biasa menjaga perasaan ini untuk mencintainya seumur hidupku . Sudah jauh aku fikir .....fikirkan masa depan yang bakal aku tempuhi , Aku nak jadi yang terbaik dimata dia , nak jadi yang terbaik di mata mama dan papa . Ya Allah pantasnya masa berlalu , bila teringat apa yang papa cakap nanti jangan cari lelaki yang merokok sebab lelaki yang merokok suka membazir duit hanya sekadar membeli sekotak rokok yang berharga RM10 .

 Masih panjang perjalanan hidup aku , aku takut , takut sangat nak tempuh hari hari yang akan datang , Takut macam macam boleh terjadi , saya bukan ada kuasa untuk kunci hati seorang insan yang saya sayang untuk terus menyayangi saya selamanya . Saya ikhlas sayang awak fazrul , saya taknak hilang awak , jauh mana pun awak pergi , saya siap sedia tunggu ke pulangan awak . Cukup awak sempurna dimata saya , Saya pasti awak mampu buat saya bahagia tanpa sebarang alasan .

Maaf sayang , jika pernah buat hatimu terluka , kerna saya nak terbaik untuk awak , takda seorang perempuan yang tak mahukan yang terbaik untuk lelaki yang mereka cintai , Sejahat jahat lelaki , pasti dia akan berubah sbb di sedar bahawa kelak dia akan bergelar seorang pemimpin kepada anak anak mereka . Dan sejahat jahat perempuan dia juga akn berubah suatu hari nanti kerna dia pasti dia akan bergelar seorang ibu yang bakal melahirkan zuriat yang lahir dari benih halal .


Old things | New things