Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, April 3, 2012 | 4:00 PM | 0 comments
Photobucket
Jika kita lihat di sudut positif , kebahagian di akhirat  yang akan kita akan lalui  bukan untuk sementara tapi selamanya .  Nikmat duniawi ini yang kita rasakan sekarang hanyalah pinjaman semata mata .
Jangan buat diri kita leka dan alpa , sedarkah kita zaman keremajaan ini bukanlah untuk keseronokkan semata mata tetapi waktu itu dijadikan sebagai tempat untuk mencari ilmu pengetahuan supaya kita lebih bersedia untuk menempuhi masa hadapan yang cerah apabila kelak besar .

Lelaki selalu cakap perempuan itu lemah sebenarnya , tafsiran kaum adam salah sebenarnya , seseorang perempuan itu jadi lemah jika orang yang dia sayangi tinggalkannya , Tapi ingatlah bahawa seorang wanita itu sebenarnya cukup kuat kerna dia mampu  mengandung selama 9 bulan tanpa meminta bantu tenaga dari kaum adam . Hebat kan perempuan? dia sanggup melahirkan zuriat walaupun melahirkan seorang bayi itu tersangatlah sakit :)


Old things | New things