Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Thursday, March 15, 2012 | 8:58 AM | 0 comments
Photobucket
Ya Allah , aku tahu kau telah aturkan semuanya yang terbaik untukku , Aku pasrah dan redha dngn segala ketentuanmu ,  Saya masih kuat disini  untuk hadapi apa masalah yang akan muncul selepas ini , Soal hati saya ketipikan dulu , kawan kawan jangan risau korang semua masih mampu melihat senyuman aku dan gelak tawa aku , Aku tahu , aku seorang yang jenis suka pendam biarlah aku seorang yang tanggung , Sesuatu kegagalan dulu bagi aku penganjaran yang cukup besar , Aku tknk jatuh mcm dulu lagi , Aku tahu ape yang aku buat mungkin ini yang terbaik . Biarkan hubungan aku dngn dia begini , cukup aku setia , cukup aku syng dia , cukup aku cinta dia  Kalau dia pun cukup setia , cukup mencintai aku , cukup menyangi aku , Alhamdulilah , mungkin allah tengah menguji kami , aku tabah hadapi semua ni , Cinta perlukan pengorbaan , tkpe aku korban  semua ni demi dia , demi orang yng aku sayang dan cinta . Insyllah kalau pintu hati di terbuka pasti dia cari aku , Aku bukan lah perempuan yang cukup sifat baiknya tapi kalau ada lelaki yng mampu bimbing aku insyallah hingga ke akhirnya dia akn menjadi miliku .


Old things | New things