Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Wednesday, March 7, 2012 | 3:37 PM | 0 comments
Photobucket
Terima kasih wahai perempuan , terima kasih buat Air mata aku jatuh sebab kau  lagi , terima kasih buat hati aku sakit sebab kau lagi , terima kasih buat aku jeleouse sebab kau lagi ,INI SEMUA SEBAB KAU , TERIMA KASIH BUAT AKU MAKIN BENCI KAU . Tolonglah pergi jauh dari hidup dia jngn kau ganggu dia lagi aku terlalu sayangkan dia :(

Apabila perempuan dikecewakan dia tidak akan serik untuk bercinta lagi , tapi mereka akan lebih berhati hati dngn cinta , seperti saya , saya pastikan orang yang saya sayang sekarang takkan bisa di rampas oleh orang lain . Tk perlu jadi bodoh buang masa dengki dkt aku sbb orng yng dah jadi milik aku sekarang dan mungkin dia akan jadi yng halal untu aku suatu hari nanti , Lebih baik kau padang ke hadapan sebab bnyk lagi yang kau perlu fikirkan berhenti untuk saling dengki mendengki , Kalau allah dah tetapkan dia ditakdirkan untuk aku , maka tetap dia milik aku jua .
Perempuan ini senang sedekah kan senyuman dia tapi jika  hati dia terluka  tkkn ada yang bisa  mengembalikan senyumannya semula selain sahabatnya . 
Fazrul i harap you bersabar dengan segala apa yang menimpa kita , Dugaan untuk kasih dah sayang kita . Sebab i tahu bahawa tuhan sentiasa bersama dengan orang yang bersabar . Kalau nak kata fasal rindu hanya dia yang tahu bertapa i rindu segala galanya tentang you sayang , Rindu nak tngk you senyum depan  i , rindu nak tngk you ketawa you depan  i , kenakalan you , manja you , kaut merajuk you , mata you yng selalu buat cair bila pandang , rindu nak dngr you nyanyi , rindu nk dngr u membebel masa dating dngn i ,Rindu nk gaduh dngn you depan depan lepas tuh you buat muka comel&garang , rindu nak makan sama sama dngn you ... Irindu semuanya tentang kita sayang , I harap rasa rindu i terhadap you sama seperti apa yang you rasakan , Kalau tak siaapppppppppp i cubit you kuat kuat sayang , imissyoumuch Abg Handsomeeee :* 


Old things | New things