Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Wednesday, March 14, 2012 | 7:58 AM | 0 comments
Photobucket
 Saya tahu  bahawa Allah sentiasa ada untuk orang yang tabah dan kuat untuk hadapi apa sahaja , sekarang saya dah tak nangis lagi saya yakin saya boleh berhenti untuk terlalu berharap yang dia jadi milik saya selamanya , saya hanya mampu berdoa andai betul dia jodoh saya , saya akan jaga dia seperti seorang putera dalam hidup saya , tapi andai kata dia bukan ditakdirkan untuk saya , Ya Allah kau ambilah dia dari hidupku , bagi dia kebahagian dia dan kan berikan aku kebahagian aku , saya terima segalanya , saya pasrah apa yang jua yang akan terjadi . saya dah sedar sekarang yang saya terlalu sayangkan dia sbb tuh dulu saya mudah nangis sebab dia kerana saya takut hilang dia tapi skrng saya semakin dewasa saya cuba fikir kehadapan kalau benar seseorang itu memcintai kita dan ikhlas menyayangi kita pasti dia yang akan cari kita bukan kita cari dia , so saya tunggu dia , saya nak tngk dia cari saya atau tidak kalau betul dia rindu saya , kalau betul dia sayang saya , kalau betul dia nak jadikan saya future wife untuk anak anak dia nanti , mesti dia cari saya . Biarpun saya  terlampau rindukan dia , risaukan dia tapi tkpe saya simpan perasaan tuh semua sekarang saya kena bangun pandang kehadapan untuk teruskan hidup walaupun saya tk bahagia sbb dia tk buat saya ketawa . 
Kalaulah boleh  putarkan balik masa , saya nak tutup aurat dengan sempurna sejak kecil lagi tapi umur saya 13 tahun baru hati saya terbuka untuk memakai tudung , skrng kalau tk pakai tudung bapa kita yang tunggung dosa kita tapi ingat kaum hawa satu hari nanti awak semua akan berkahwin jika awk tidak menutup aurat , husband awk yng kena tanggung dosa tuh semua , Dan kepada kaum adam awk wajib mengingatkan kaum hawa supaya menutup auratnya . Kalau saya , saya nak bakal husband saya jehh yang boleh pandang saya ,  boleh tatap mata saya , boleh belai rambut saya , yang terima kekuranggan dan kelemahan saya . saya bukan wanita sempurna saya ulang lagi sekali saya bukan wanita yang sempurna  .


Old things | New things