Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, March 13, 2012 | 7:41 AM | 0 comments
Photobucket
Meraka sahabat paling rapat dan dekat setiap masa dengan saya , saya perlukan mereka setiap masa ,  kalau boleh tknk pun jauh dari mereka , mereka tempat saya membebel , tempat saya berkongsi cerita suka dan duka , macam macam lah mereka dah mcm adik beradik saya , kalau saya dowm meraka bagun kan saya supaya saya ingat tentang perkara yng saya pernah hadapi dulu hingga buat saya benci lelaki , kalau saya mengangis mereka suruh saya sembayang lepastuh tidur untuk rehatkan diri . Meraka cukup sempurna dimata saya , Terima kasih Amalina , regina , tiara , zaty , eyka , hawa , miera dilla  . Lagi dua orang ni yng dah jauh berbatu tinggalkan saya tapi masih amik berat pasal saya thanksmuch my dear amira raihana and izyan , Imissyou . 


Old things | New things