Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Thursday, March 8, 2012 | 3:44 PM | 0 comments
Photobucket
Jangan sesekali kamu bersikap kejam dengan memberikan harapan sehingga dia ikhlas mencintai kamu lalu kamu  tidak ikhlas mecintainya , Jangan sesekali kamu hadir dalam hidup seseorang itu jika hanya untuk menghancurkan atau mempermainkan perasaannya . Jangan kamu menatap tempat dia matanya jika semua yang kamu lakukan penuh dengan kepalsuan belaka . Jangan kamu mengucapkan *AKU CINTA PADAMU* sedangkan dalam hatimu nafsu yng menguasai diri kamu . Jangan kamu tetarik dngn seseorang dngn rupa parasnya kerana disebalik rupa parasnya dia akan menyesatkan kita . Jangan tertarik dngn kekayaannya kerana bila bila masa allah swt boleh ambil semula apa yang dia ada sekarang jika dia riak dan takbur .


Cinta itu misteri , tidak dibentuk tapi dicari , tidak bernyawa tadi hidup , tidak tajam tapi mampu melukai kita , tidak mekar tapi mewangi .
Cinta bukan seperti sekumtum bunga , mekarnya tak lama , layunya tiada makna . cinta yang sejati mekar selamanya .
Setiap orang mempunya rasa untuk cintai , tapi tidak semua orang dapat merasai cinta , setiap orang pernah bercinta tapi tak semua dapat mengecapi cinta .
Cinta itu jelas indah , walaupun terkadang menyakitkan , Kerana itu kita kena belajar untuk mengerti sisi keindahannya .
Cinta selalu akan turunkan air mata tapi insan yng betul menyangi pasangannya yang masih mampu mengabil berat tentang pasangannya walaupun berjuta air mata telah membasahi pipinya .
Cinta itu aneh , sukar untuk ditafsir . datangnya bukan dari paksaan tapi dari mata bertentangan mata dan turun ianya hati hingga menimbulkan perasaan suka bertukar menjadi sayang akhirnya mula rasa mencintai , dan kepergianya mungkin tanpa kerelaan .
Cinta itu pernuh kemesraan dngn kasih sayang , Ianya perlu dibelai dngn kelembutan bagi menyerikan lagi keindahannya , Kekasaraan boleh mencipta perpisahan :)





Old things | New things