Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Monday, March 5, 2012 | 3:07 PM | 0 comments
Photobucket
Happy anyvesry 4 month sayang :)
Alhamdulilah kami dah 4 bulan bersama untuk teruskan hubungan ini biarpun banyak pahit getir  yang kami berdua telah tempuhi , alhamdulilah allah masih bagi saya peluang untuk bahagia bersama dia . Kadang kadang saya rasa give up bila gaduh lepastuh dia abaikan saya , dia hukum saya mcm kesalahan saya itu sngt besar tapi kawan kawan ajar saya supaya bersabar kalau kita synggkan dia  hukum mcm tuh bersebab mungkin dia sedang menguji kita , dia takkan mesej saya bila kiteorang gaduh , and pada masa tuh tkde sapa yang tahu apa yang saya rasa ,saya rasa downnnnnnnnnn sngt , saya rasa sunyi sngt sbb selalu dia yang buat saya ketawe , saya rasa tkde tempat untuk bercerita , saya rasa tkde tempat untuk bermanja sbb saya cuma ada dia , dia lah segalanya bagi saya . Kalau boleh daripada saya bagun tidur hingga saya tidur semula kalau boleh saya nak dia tahu . Bertapa perlunya dia dalam hidup saya . Fazrul i nak you tahu yang i perlukan you and i tak sunggup andai kata ada perempuan lain ambil tempat i dalam hati you . I rinduyou sayang , i tunggu u balik sini I doa agar hubungan kita ini kekal dan dijauhi dari segala hasat dengki manusia di luar sana . Love you .


Apa yang kita rasa hari ini hanyalah pinjam daripada allah , tiada benda yang kekal di muka bumi ni :)


Old things | New things