Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

:/
Thursday, March 1, 2012 | 8:28 PM | 0 comments
Photobucket
Maafkan saya jika saya dah buat awak terluka dengan kata kata  saya , sumpah wak saya takot perkara buruk yang  dah pernah datang dalam hidup saya datang lagi , Cukup saya taknak tanggung derita itu lagi , tolong bagi saya ruang untuk hilangkan perasaan takut ini , saya masih fobia bercinta , bercinta dngn insan yang tk hargai pengorbanan saya dulu , Awak tolong jngn berubah , saya nak layanan awak yang dulu , saya perlukan kebahagiaan dari awak , biarpun kebahagiaan itu jauh tapi cukup buat  saya gembira . Rambut manusia sama hitam tapi hati siapa tahu? Manusia sibuk dengan permain dunia , sedarkah yang kami tidak sempurna .
Awak ramai kawan yang boleh happykan awak , yang tak merimaskan awak , yang boleh faham awak , bila saya fikiri awak tk rindu saya ke? Saya tunggu mesej dari awak tapi is nothing , Knp mesti saya yng mesej dulu? Mungkin saya ada ke tak ada ke sama je kan? Awk masih boleh gembira kan?

Sebenarnya seseorang itu tidak akan faham erti sebenar kehilangan sehingga dia melaluinya sendiri , Saya cukup takut unutk kehilangan orng yng saya sayang , cukuplah yng pernah saya sayang dan sanjung dulu dah pergi dalam hidup saya dan skrng saya berdoa biarlah fazrul jadi yng terakhir yng halal untuk saya .

Labels:



Old things | New things