Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Friday, March 23, 2012 | 4:24 PM | 0 comments
Photobucket
Andai masa boleh diputarkan semula  , saya nak awak tahu yang saya teringin sngt  nk jumpe tarikh ni 5.11.2011 yang cukup buat saya gemira disaat menerima kehadiran awak dalam hidup saya .
Kadangkala di benak fikiran saya terfikir , saya mahukan pertemuan kita yang pertama sekali yang kelihatan aku *SEMPURNA* dihadapanmu walaupun hakikatnya masih banyak lagi kelemahan diri ini , Aku cuba belajar erti dan belajar terima  hakikat yang aku cuba galas sewatuk ketika dipertemukan denganmu . Daripada benci dengan lelaki menjadi suka , daripada perasaan suka timbul perasaan sayang , itu semua kuasa allah , Allah buat aku jatuh cinta pada kau Fazrul dan allah bagi aku rasa sayang sepenuhnya terhadap kau . Kalaulah aku ni kuat , dah lama aku ckp ' CUKUP CUKUP SUDAH , CUKUP SAMPAI DISNI SAHAJA , DARIPADA BATIN TERSIKSA , DARIPADA BUATKU GELISAH , LEBIH BAIK KITA BERBAIK SAHAJA . Tapi sayangnya hati aku masih sakit dngn apa yang terjadi , maaf saya bukan perempuan yang baik untuk awak .


Old things | New things