Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Will missyou dear friend
Tuesday, February 7, 2012 | 3:08 PM | 0 comments
Photobucket
Nur amira raihana jaga diri baik baik dekat sekolah baru , jangan risau fasal aku okay? Aku sentiasa ingat pesanan kau dan aku akan jaga diri aku , Aku mintak maaf buat kau risau fasal aku semalam , sumpah semalam aku tk tahan aku rasa sedih sangat sampai aku teresak esak nangis , kau sendiri dngr kan? Sampai kau terdiam terkelu tk tahu ckp mcm mane dngn aku , Amalina pun terdiam bila dngr suara aku menangis , Seperti yang korang tahu aku rindu dia sngt kan tambahan kiteorang that why aku tk boleh tahan hati aku . Terima kasih sebab temankan aku , dan buat aku tenang semalam .
Gambar terakhir bersama nur amira raihana pada 5.2.2012 dibilik saya :)
Miera kenang kita selama 3 tahun takkan pernah aku lupa
terima kasih untuk segalanya
jaga diri baikbaik :)
Iwissmissyou 


Old things | New things