Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saya tetap saya berubah untk jadi lebih baik :)
Saturday, February 11, 2012 | 5:32 PM | 0 comments
Photobucket
Takkan ada sape tahu isi hati saya sebenarnya , even kawan yang rapat selalu  berada untuk dngr semua cerita saya pun tapi sebenarnya  mereka tidak tahu apa yang rasa benar benar saya  rasakan . Jangan tanya saya lagi kenapa hati saya baik sngt kan semenjak couple dngn fazrul , Mungkin dulu shasha yang awak kenal lain , saya mengaku saya dah penat jaga hati lelaki dulu tapi itu dulu lah , Sampai one day saya menangis macam apa sebab jaga hati lelakilah dia tipu saya itu ini mungkin dia ingat saya bodoh tapi dia silap orang saya dah masak dngn peranggai lelaki and saya ramai kawan luar mereka sentiasa memberi tahu info semasa sampai saya fade up nk dngr cerita yang menguris hati saya  , dan sejak tuh saya jadi seorang perempuan yang egonya tinggi gila lah kan haha , suka marah , dulu saya terlampau kuat jeleouse sngt sngt . Dan sekarang saya jadi seorang yang penyabar , even saya jeleouse , sakit hati ke , saya kawal perasaan tuh mungkin sbb saya cukup syngkan fazrul dan saya fikir tkda hak untuk saya halang apa yang dia ingin lakukan cause kiteorang cuma ada ikatan sebagai seorang kekasih sahaja belum ada lagi ikatan yang sah untuk mengatur semuanya tentang dia  . Fazrul i nak you tahu awak bukan satu dalam sejuta bagi saya tapi awk satu dalam tujuh billion manusia yng ada  dalam dunia ni yang saya sayang dan mungkin saya rasa awk yng terbaik tapi bukan sempurna , Tiada manusia yang diciptakan oleh allah yng semprna . Dan saya harap awaklah yang terakhir , Terakhir untuk ezra ariesha .


Old things | New things