Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saya dilayan seperti seorang puteri
Tuesday, February 14, 2012 | 3:33 PM | 0 comments
Photobucket
Saya dilayan seperti seorang puteri , terima kasih ya allah bagi  saya kekuatan untuk pergi ke sekolah even luka sungguh memedihkan , mama and maktok thanks jadi doktor untuk shasha , thanks letak ubat dekat luka shasha , thanks jaga shasha sehingga tidur semalam . Kita manusia kalau sakit mesti cari mama kan? mesti orang pertama yng kita mengadu dkt mama kan? Dan seorang ibu takkan biarkan anaknya menahan kesakitan keseorangan , Begituh juga maktok dia takkan biarkan saya kesakitan tahan luka ini , siang malam dia tk henti tolong sapukan ubat , tolong suapkan makan , dan pagi tadi saya sungguh tersentuh bila melihat maktok di sejadah sedang berdoa agak sembuhkan kula ku ini . Ya allah kau sembuhkan lah luka ku ni secepat mungkin , aku tk sanggup lagi nk tahan kesakitan ini , cukup 1 malam aku tidur tk lena menahan kesakitan ini . Papa dont , am okay ,  saya kuat sbb maktok selalu kuat kan hati shasha . ya allah  jngnlah kau duga untuk aku tahan kesakitan ini terlampau lama , Pulihankan lah ia secepat yang mungkin . Amin .


Old things | New things