Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, February 28, 2012 | 5:47 PM | 0 comments
Photobucket
 Tahun ni ramai kawan kawan aku yang putus cinta , ya allah sedih tngk dieorang kadang kadang rasa cinta ni kadang kadang kejam tapi sebenarnya manusia yang tk pernah nak hargai cinta , lepas sorang sorang putus cinta guysss be strong allah sentiasa ada untuk orang yng benar ,  Jadi kan ini satu penganjaran dalam hidup kau tk semestinya korang berpisah selamanya dngn orang yang kau syngg , Kalau ada johod tk kemane semua di tanggan allah dia menentukan segalanya , Jangan nangis lagi , jngn bersedih lagi aku as kawan kau ada dekat sini sedia untuk buat kau gembira , Memang sakit untuk kita tempuhi semua ni , sape yng sanggup hilang insan yang kita syngg , insan yang dah bnyk ukir memorie indah bersama kita tapi ini takdir benda dah jadi , tk boleh diputar lagi , jngn mengalah teruskan hidup korang , perjalan hidup kita masih panjang jngn sia sia kan dngn lelaki yng tk hargai kita , Kalaulah aku boleh bagi korang tukar dngn hati aku yang pernah dilukai tika dahulu dah lama aku suruh korang tukar agar korang dapat rasa bertapa sakitnyaa hati aku bila mencintai orng yng tk hargai kita , Skrng aku nk jaga hati aku , aku dah tknk bagi dia sakit mcm dulu cukup fazrul ubat hati aku hingga buat aku jatuh cinta dkt dia , Aku hargai semua tuh dan aku tkkn sia sia kan dia .

Dear friend kuat kan hati kau , Aku tkkn berhenti doakan agar kau sentisa gembira , Ini ujian , ingat dkt kan diri dngn allah , dia setiasa menolong umatnya ketika rebah .


Old things | New things