Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

:)
Friday, February 3, 2012 | 2:21 PM | 0 comments
Photobucket
Apa jua masalah yang datang dalam kehidupan aku , Aku tetap mampu memberikan senyuman yang manis sedangkan segala yang sukar dan pahit tersembunyi dalam senyum ku . Betul apa cakap kawan-kawan aku , Dieaorang cakap "AKU SUKA CARA KAU SHAA , SEDIH MANA PUN KAU , KAU TETAP MAMPU SENYUM , senyuman kau cukup buat kite orang gembira ' Aku lebih suka mengalah daripada terus bertengkar , Mengalah bukan kerana aku lemah atau aku salah tapi kerana dngn megalah kita takkan hilang cinta , Trust me :) Mencinta itu derita , dicintai itu bahagia , Kenapa mencintai itu derita? Kerana manusia tkda sorang pun yang perfect so normal lah kan derita , Ingat ye kawan kawan ku mungkin apa yang berlaku itu takdir , takdir daripada Allah swt . Aku dah alami semua ni , mcm mcm jenis lelaki dah aku kenal , ada yang baik ada yang jahat , jahat means suka game perempuan , curang or what else and mugkin yang baik itu ialah lelaki yang aku sedang aku pertahankan dalam jarak yang jauh tapi tidak mengapa aku setia disini menungu dia . Hati saya memang senang di tawani , tapi susah untuk dimiliki .Jadi hati saya memang senang untuk suka mana mana lelaki tapi susah untuk mencintai meraka , Tapi allah maha adil sebab dia bukak kan hati aku untuk mencintai seorang lelaki yang jauh lebih baik daripada lelaki lelaki yang sebelum ni yang pernah tawan hati aku . Berhati-hatilah kaum hawa tak bermakna cinta pertama kita akan jadi suami kita :) Sekarang aku dah tahu perjalan hidup aku , macam macam aku dah alami sehingga aku berumur 15 tahun , Dan aku dah tahu yang mana permata dan yang mana kaca , yang pasti aku akn jaga permata itu dengan sebaik mungkin dan yang kaca itu sebagai pengajaran dalam hidup aku . Kepada yang cuba nak jadi stalker aku dkt laman muka buku jangan sesekali nak cakap itu ini tentang aku okay? Kalau tak kenal siapa aku jangan berani bukak mulut jaja cerita itu ini , Nk tahu fasal  personal diri aku , tanya aku jngn tanya orng lain yang tk kenal siapa aku , Berani buat berani tanggung , berani bercakap myeh sini jumpe aku , Jngn suka jaga tepi kain orng , parent korang tk ajar ke hormat orng? Kalau rasa kurang didikkan , aku boleh tolong ajarkan , Burukkan  perangai awk sebab jeleouse nk bukak cerita fasal aku , Jeleouse bf kita handsome eh? jeleouse kiteorang sweet eh? jeleouse bf aku tk layan kau eh? Jngn mcm mcm eh awak , silap berkata mati jawabnya , Tolong ada perasaan hormat menghormati .


Old things | New things