Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saturday, January 7, 2012 | 9:11 AM | 0 comments
Photobucket

YA Allah kuatkan hambamu ni menghadapi segala dugaan , saya sanggup terima apa saja lontaran kata kata awak yang membuatkan air mata saya mengalir mean #LEPAS NI KAU  JANGAN GANGGU AKU LAGI OKAY! AKU SAKIT DENGAN KAU , KBAI :(# bukan saya suka menagis tapi saya terlalu sayangkan awak fazrul , Hati saya mudah menagis sebab awak , See? Bertapa kuatnya hati and diri saya mencintai dan menyayangi diri awak :/ Tak pernah saya menyangi lelaki sebagaimana saya mencintai awak , Percayalah saya terlalu sayangkan awak , Apa maksud awak jangan ganggu awak lagi? sebab post yang fasal EX BF i tuh ke? Dengar ni sayang , I post dekat blog biar dia baca , Sebab i sayang you lah i taknak contact dngn dia memaluli phone , Even kita jauh mungkin u tk nmpk apa yang ada di phone i , Tapi percayalah sayang i tk pernah curang dibelakang you ! Allah kuatkanlah hati dia untuk terime aku seadanya kerna aku tak sanggup hidup tanpa dia disisiku :'(

Awak tahu ramai cakap kita sweet , kita sesuai , Tapi dieorang tktahu apa yang i rasa bila kita bergaduh , ALLAH je tahu apa yang i selalu rasakan I TAKNAK HILANG YOU FAZRUL ! , I selalu mintak kwn kwn i doakan hubungan kita and i juga tk pernah henti dalam setiap solat i doakn relation kita semoga sentiase selamat :)

Saya bagun pukul 7 terus bukak FB awak lastly saya dapat status mcm tuh , YA Allah mcm nak tercabut nyawa saya menagis lihat kata kata yang awak lontarkan , Saya cuba tenangankan and kawal emosi saya , bila semuanya dah tenang saya call miera , thanks miera dengar semua apa yang aku cerita dekat kau , Percayalah aku tkda niat nk buat dia sakithati dengan aku , Malah sebab aku syngg dia lah aku buat mcm tuh , Maaf suara aku sedih sngt kan tadi? mintak maaf tkda niat nk buat kau risau dekat aku when aku menagis , Tapi aku cuma nak kau tahu yang aku terlalu syngg kan fazrul !


Old things | New things