Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Friday, January 6, 2012 | 3:26 PM | 0 comments
Photobucket
Kalau tak boleh nak setia , jujur , jaga perasaan orang , Tak boleh nak bersabar , Tak boleh nak bertolak ansur , Tak pandai nak fikir positif , KAU JANGAN BERCINTA :")
Ingat perempuan ni apa? Babu babu babu kau ke? Kerja nak melayan kau time kau dah bohsan kau blah , YA Allah tk guna dah besar tapi tak pandai berfikir , Kau jangan buta kan perempuan dengan sikap konon and berpura pura baik tuh , Pandainya awak mengayat kawan kawan iteww HAHAHxD Awak silap usya orang lah jejak hot , kenapa usya kawan itew? Nak game dia eh eh? TAK CUKUP KE SELAMA NI KAU BUAT PEREMPUAN DERITA AND SALAH SATUNYA AKU ! AKU DERITA SEBAB KAU , PANDAI BERKATA KATA NAK BERUBAH , OKAY FINE AKU PERCAYA DULU TAPI SEMUA TAIK LU KECING WA #maaf ayat kasar :) ,Rupanya couple sebab nak duit wa? tk malu eh kerja nak makan duit perempuan , ramai dah perempuan kena dengan kau kan? Enough lah mengayat kawan aku kesian dia taruh harapan dekat kau , Tapi kau main main kan dia , Ingat aku tktahu cara kau nk game perempuan? har har dher kita pernah bercinta dulu aku kenal siapa kau , KAU KAKI GAME ! Berubahlah kalau betul kau nak dia , Fikir kau makin besar makin ada tanggungjawab , fikir semua tuh , tolanglah matang sikit boleh? Aku tk jeleouse and tk kisah kau nk couple dngn bestfriend aku, Aku dah ada perjalanan hidup aku sendiri tk perlu nk jeleouse jeleouse kan aku , Aku tk perlu semua tuh , cukup okay! Aku cuma nak kau tahu yang aku bahagia sekarang dan lelaki yang bahagia kan aku tuh akan aku pastikan dia selamanya untk aku , Ingat jangan game perempuan lagi dah besarkan boleh fikir !


Old things | New things