Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

cukup hanya sekali lafaz !
Wednesday, January 25, 2012 | 11:42 PM | 0 comments
Photobucket
Photo Courtesy: dontforgetourmemories
Syukur alhamdulilah aku lega sekarang , tolong jangan datang dalam hidup aku lagi aku dah buang kau dari friend list fb aku , aku dah buang semua memorie tentang kita , Biarkan ianya jadi satu pengajaran dalam hidup kau , Biarkan ianya pergi buat selama lamanya . Cukup aku tahu kau dah bahagia sekarang , jangan ganggu aku lagi aku cukup bahagia sekarang disamping orang yang amat aku cintai , Cukup 1 kali aku hilang orang yang betul betul aku sayang dan cukup sekali kau buat aku macam manusia yang tk mempunyai perasaan , Mulut manis bicara tapi satu pun belum tentu kau mampu laksana kan . Cukup dengan satu lafaz aku maafkan kau tapi tolong pergi jauh dari hidup aku , Kita bina kebahagian masing masing demi masa depan ! kata terakhir selamat tinggal jangan kau sebut sebut lagi nama aku . 


Old things | New things