Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Can i be your sweetheart forever ?
Tuesday, January 31, 2012 | 5:09 PM | 0 comments

Photobucket
Macam mana nak kuatkan hati ni? kadang kadang rasa  makin  jauh tuh yang buat saya tak kuat  , lambatnya masa  ni berlalu , Ya allah aku rindu kan seorang hambamu , makin dia nak balik makin aku rasa begitu lambat masa berlalu , Ini dugaan bagi saya,sayang i nak you tahu jauh mane pun awak pergi demi masa depan awk , saya setia dekat sini tunggu awk , sayang lama mana kita terpisah , saya pasti kita akan dapat berjumpe juga , sayang janji pada diri awk jngn curang dekat sana , pegang janji awk nak tunggu saya , jaga perasaan awk supaya sentiasa menyangi diri saya , ingat di fikiran awk selalu kenangan terindah saat kita bersama , Mungkin dulu saya tkpernah mencintai, menyangi , lelaki sebegini , tapi berilah saya kekuatan dan ruang untuk jadikan awak lelaki yang cukup sempurna dia mata saya , Saya kenal siapa awak , cukup kenal mungkin dulu awak bukan seorang lelaki yang cukup baik di mata allah , tapi mungkin sejak kita kenal awak berubah , berubah jadi lebih baik daripada dulu , I terima u seadanya yang penting i setia dengan i , sebab i akan tunggu u dekat sini , I dah rindu sangat dekat you tapi i cuba tahan semua ni ,



Hanya ada senyuman di wajah , tak bererti seseorang itu gembira , kadang kadang dia hanya nak tunjuk dia cukup kuat atasi semua ni , Wanita takkan tunjuk yang dia lemah , sedih mana pon dia tetap cuba lemparkan senyuman tapi hati dia takdapa sapa yang tahu apa yang dia rasakan , Seribu coretan yang tak mampu dia ungkapkan , Dia cuba jadi seperti isteri rasullah yang cukup cekal dah tabah harungi semua ini .

\
NANTI FAZRUL BALIK SAYA NAK JELING DIA MCM NI , RINDU SANGAT DEKAT DIA :*





Old things | New things