Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saturday, January 14, 2012 | 6:36 PM | 0 comments
Photobucket
Bila aku duduk termenung rasa hidup ini kosong  tambahan bila aku dengar berita yang buat aku penat nak dengar , Kekandang rasa macam nak nanges tapi aku tahu aku kuat , Allah sentiasa ada disamping aku untuk kuat kan aku , Sebenarnya di depan manusia perempuan ni belagak cekal , belagak bahagia and belagak gembiralah kononnya , sedangkan dia rapuh untuk tempuhi benda ini , Namun dia masih mampu mengekalkan senyuman nye gelak tawanya . PEREMPUAN KUAT SEBENARNYA :")

Satu persatu manusia yang cuba rosak kan hubunggan aku dengan orang yang aku sayang , tapi aku kuat , buat apa aku nak lari dari masalah ini ? buat apa aku nak takot dengan semua masalah ini ? Ini ujian dari Tuhan . Selagi aku masih bernafas aku akan berdiri teguh unutk terus kan hidup , selagi jantung masih berdegup aku tetap boleh berdiri selagi darah masih mengalir dalam badan , aku masih boleh mengorak langkah ke dunia ini tanpa bisikan orang lain .

Bila perkara ini dah berlaku , baru aku tahu ape hikmahnya ,dulu kawan yang dikenali di facebook ingin menjadi kawan , malangnya dia menjadi lawan , Dulu kau datang dalam laman facebook aku untuk menjadi seorang kawan perempuan di facebook aku , tapi kau tikam aku dari  belakang , Ini ke kawan? Inilah manusia  tak tahu cerita sebenar lepastuh nak persalahkan kita , Mungkin aku takda jodoh dengan dia bkn sbb aku ada lelaki lain , kau ape tahu yang aku derita 3 bulan sbb dia , Dia banyak perempuan dulu , dia tipu aku semua , ada kau tahu semua tuh? mungkin Ada hikmah allah lakukan semua ni , Dulu kau lah kawan tapi sekarang kau lah lawan skrngggg , dngr lagi kata kata lelaki tuh , biar dia puas cerita semua fasal aku dekat kau dia nak salahkan aku , salahkan biar aku je mengalah , Aku seorang perempuan berhijab tk elok kalau aku ada hasat dengki , dendam tuh semua dekat orang, berat hati aku nak dngr semua ni , Namum aku masih ada allah , family and fazrul , Alhamdulilah .

Berhentilah menunding jari menuduh itu ini yang korang belum pasti siapa yang betol and siapa yang salah . Berhenti bercakap kosong sebab takot satu hari nanti engkau yang rasa semua ni , Jngn terlalu bangga , leka and alpa dengan apa yang korang ada sekarang and bila bila masa ia boleh dtg dah pergi semula , Aku tetap aku yang dulu , tiada apa yang berubah cuma berubah ke lebih baik itu doaku .

Maafkan aku wahai kawan , kita tak boleh berkawan lagi , cukup kau tikam aku lagi berlakang selama ni , Aku cuma nak cari kehidupan yang baru and cuba jadi yang baik dari yang dulu , Doakan kebahagiaan aku dengan fazrul , Lepasni terserah pada kau nak dengan kata kata lelaki tuh lagi ataupun tak , Aku dah tak nak kenal lagi siapa dia , jngn bertalam sangat Ingat hukuman karma .

Syukurlah aku masih ramai kawan yang sentiasa menemani aku ketika senang dan susah , timeaku gembira dan sedih . Inilah dunia silap pilih kawan berginilah jadinya , Aku maafkan engkau tapi kita dah tak boleh rapat mcm dulu kay? Maafkan aku :/


AKU MASIH MAMPU TERSENYUM :") lidah boleh menipu tapi bukan hati :/ i know who im dont be my stalker!

Labels:



Old things | New things