Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

BERIKAN AKU KEKUATAN UNTUK HARUNGI SEMUA NI
Sunday, January 8, 2012 | 12:37 PM | 0 comments
Photobucket
Bulan ni ramai sangat yang putus cinta , Tapi mengapa? kata sayang tapi kenapa you all sanggup tinggal kan GF/BF you all? Sebab dia dah ada yang lain , so korang lepaskan sebab nk tngk si DIA bahagia? Lain kali jngn katakan sayang kalau anda sendiri tak cuba untuk pertahankan orang yang anda sayang, Serius saya bergelar seorang perempuan menjadi takut kerana kebanyakkan rakan di facebook saya yang putus cinta pada bulan ini dan mereka yang bergelar seorang perempuan yang mintak putus kerana sudah ada lelaki lain , Amat terkejut bila saya dngr mereka putus sebab suka dekat lelaki lain , jadi perempuan biar pandai berfikir , Korang pernah fikir tak , yang bf korang dah bnyk bekorban untuk korang? Perlu ke sebab suka dekat seorang lelaki korang blah tinggal kan bf korang? Allah ciptakan setiap umatnya otak untk berfikir gunakan ianya dengan sebaik mungkin .

SILA LIHAT GAMBAR DI BAWAH INI :*
 YA ALLAH , BERIKANLAH KAMI KEKUATAN UNTUK  PERTAHANKAN HUBUNGAN KAMI , PERCAYALAH  CINTA SAYA HANYA SATU DAN CINTA ITU TERCIPTA UNTUK MOHAMAD FAZRUL BIN ISMAIL , YA ALLAH JAGALAH DIA YANG JAUH DARI PANDANGAN SAYA , SAYA TERLALU MERINDUINYA :"(


Old things | New things