Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Thursday, December 1, 2011 | 3:47 PM | 0 comments
Photobucket

Tinggal 2 Minggu 3 Hari sahaja lagi , sayang cepatnya  masa berlalu  ,After this awak nak tinggal kan saya kan?  Hmm, awak nak pergi sambung belajar lama tak lama lah kan , Bukan mudah nak sembunyikan perasan sedih ,sakit rasanya apabila kite perlu menahan sebak di hati ini , bermuke didepan orang ramai ,menyembunyi kan perit di hati m berpura pura gembira , bukan mudah , bukan mudah untuk melalukan sedemikian, sayang , saya belajar untuk hidup berjauhan dengan awak , memang susah ,Insyallah saya cuba .saya cuma risau kan awak dekat sana je nanti , dah makan ke awak ? sihat ke awak ? takut , terasa amat takut bile berjauhan dengan awak , saya takut saya takut untuk tinggal kan awak , takut kepercayaan saya terhadap awak hilang , saya takut tak mampu takde awak , berjauhan dengan awak , mungkin saya akan jatuh jika awak takda , maafsayang. Once again Saya rindu nak habis kan masa dengan awak , biar saat bersama awak tuh menjadi kenangan paling indah dalam hidup saya , gembirenya hati saya bila tngk awak bahagia bila bersama saya , Sayang saya belajar untuk jadi yang terbaik untuk awak .

INGAT PESAN SAYA BILA AWAK DEKAT SANA NANTI ":
*Jangan nakalnakal
*Jaga kesihatan
*Makan banyakbanyak tau sayang
*Belajar betul betul
*Jangan merayap merayap
*Jngn lupa solat doa kan hubungan kita
*Tampal dalam hati awak , nama saya selamanya
*If rindu kan saya , kejamkan mata awak , lihat di hati awak ,saya berada disitu untuk menemani awak untuk selamanya .

P/S: ILOVEYOU , IMISSYOU , INEEDYOU , IHEARTYOU :)


Old things | New things