Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Saturday, December 3, 2011 | 2:14 PM | 0 comments
Photobucket

Stop saying that you love me , just fake ! Awak tahu kenape saya cakap macam ni , babe cermin diri you , tngk perubahan pada diri u ? same jee nothing different , STOP PLEASE ! AM TRIED DENGAN SEMUA NI ! I already tell you forget me please because saya takkan hadir dalam hidup awak untuk buat awak gembira lagi , saya dah hurt sangat sangat dengan awak , you know what , awak dulu ckp girl yang dekat fb tuh kawan but dia cakap dekat i dia Ex GF u ? what the hell ? thankyousomuch tipu i :) Patutlah bukan main mesra coment dekat fb sampai buat kite berperang besar kan dulu ? Buat aku menangis macam orang gila sebab tak sangka yang kau macam tuh ! hello boy , sebab you kan , i dah fabia gile dengan lelaki , now u cari i balik ? hahaha sorry memang anda tidak diterima , sebab anda buat hidup saya sensara dahulu , Attention please : Lupa kan saya , sebab 4.12.2011 genap 1 Month i dngn bf baru i tolong hormat relationship kami , satu jeh i mintak tolong lupa kan i untuk selama lamanya , carilah perempuan yang boleh faham cara you , I mintak maaf sebab i takboleh faham cara u berkawan , u know what cara i mcm mane kan ? Thanks sebab pernah bahagiakan i dulu , mungkin kebahagia tuh kite takdapat rasa untuk selamanya , I nak u belajarlah dari kesilapan , SORRY AYIE:)


Old things | New things