Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Friday, December 30, 2011 | 9:42 AM | 0 comments
Photobucket
Saya hanya seorang perempuan , awak pun perempuan kan , kita sama sama perempuan , saya nak main jahat dengan awak pun kesian , takut awak kena reject sebab disturbing my relationship , awak dekat dalam dunia ni ramai lagi lelaki , Mungkin Allah ambil fazrul dari awak , sebab dia nak bagi lelaki yang lebih sempurna untuk awak , Sekarang fazrul milik kita  and kita tak rampas pun dia dari awak , saya couple dengan dia , time dia single , so tolong hormat hubungan kami , Even awak masih sayangkan dia pun , tutup sikit perasaan tuh jangan terlampau nak show off sangat sampai saya boleh kesan , And membuatkan saya risau , Tkpee selagi seorang perempuan yang bernama EZRA ARIESHA masih boleh bersabar saya akan bersabar dengan semua ni . 
Hello girl , saya tahu apa yang awak rasakan , sebab saya pun perempuan , saya tahu jiwa perempuan ni mcm mana , Tapi saya As GF dia mesti nak yang terbaik untuk relation kitaorang , Ingat dekat dunia ni ada hukuman kamar :) Tahu tak kenape kita sayang fazrul sangat ? Sebab dia seorang lelaki yang terlalu amik berat dekat GF dia , And kita bersyukur sebab Allah temukan kiteorang , Allah jumpekan kitaorang mungkin itu takdir saya and saya sebagai seorang perempuan cuba sahut takdir itu and sekarang saya nak pertahankan bukan saya nak permainkan !  YA Allah cukuplah aku sakit sebab lelaki yang aku sayang , kawan kawan aku selalu risaukan , dieorang selalu kuat kan aku , 10 bulan aku amik masa untuk lupakan seorang lelaki yang aku pernah sayang and kini aku terime semua kenyataan , mungkin Allah nak datang kan lelaki yang lebih sempurna dalam hidup aku , yea ternyata fazrul lebih sempurna tapi kenape perlu diganggu dengan seorang yang bergelar EX GF dia ? cukuplah Aku taknak sakit tanggung derita macam dulu lagi !







Old things | New things