Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Wednesday, December 14, 2011 | 10:58 AM | 0 comments
Photobucket
MY HEARTBEAT
I WOULD DO ANYTHING IN THE WORLD FOR YOU SINCE YOU ARE MY WORLD AND  MY EVERYTHING .
Hanya dengan mendengar suara awak , buat hati saya rasa gembira
Hanya dengan melihat senyuman awak , buat hati saya rasa gembira
saat bersama awak sungguh mengembirakan saya
kalau boleh saya taknak saat bersama awak itu berakhir , saya nak bersama awak selamanya

Ramai orang tanya , shasha serius you sayang fazrul ?
#kita tak sayang dia , tapi kita sayang sangat sangat dekat dia

Bukan ke you dah fobia nak bercouple ?
#yea memang i dah fobia nak couple , but dia kuat kan semangat kita

Ramai mintak couple , kenape you tolak , then kenape pilih fazrul ?
#Kita tolak sebab kita belum bersedia time tuh , and kita tngk dia mcm tk serius and kita pilih fazrul sebab kita rasa dia terbaik untuk kita , thats all .

Kita perlu someone yang boleh jaga kita , bimbing kita , jadi pendengar setia kita , bagi kita semangat , and kita pilih fazrul , sebab dia boleh jaga kita , Even kita selalu nangis sebab dia , kita tetap sayang dia , Saya memang sensetif , saya tk suka orang berkasar , kalau nak tegur , tegurlah cara baik , kalau nak marah marah nk tengking tengking , serius saya akan menangis , HATI TISU , sape kenal saya je yang faham hati saya , terutama sekali gina she is my baby boo iloveyou friend 





Old things | New things