Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, December 6, 2011 | 8:49 PM | 0 comments
Photobucket
Mohamad fazrul awak baca ni : Saya takkan mudah untuk menangis , kecuali saya benar sayang dan cintakan seseorang itu , dah saya mula rendahkan Ego saya semata mata untuk awak .Apabila saya menangis dihadapan awak , pandanglah mata saya ,Awak akan rasa apa yang saya rasakan , Sakit sangat rasanyaa :/

Pernah awak cuba memahami apa yang saya rasa ?
Berbaloi ke saya nanges sebab awak ?
Hanya kerana awak ?

Saya nanges bukan sebab saya lemah,
saya nanges bukan kerana khasian atau simpati,
Tapi saya menangis kerana kesedihan yang saya alami terlalu berat untuk disimpan,
sebab saya tak mampu untuk menangis didalam hati,
Saya nanges sebab saya jujur dan ikhlas menyayangi awak,
Cuba ambil masa untuk fikirkan semua ini .

Jika saya menangis janganlah biarkan saya menangis keseorangan , beradalah disisi saya untuk mememani saya kerana saya akan setia hingga ke akhir hayat .
Jika saya menangis jangan meninggalkan saya , kerana saya memerlukan awak , kalau tidak saya hanya merosokkan hidup saya .
 Saya mengaku memang mudah bagi seorang perempuan untuk berpura pura melupakan cinta lamanya tapi bukan mudah untuk membuang parut dihatinya , percayalah kehadiran awak buat saya lupakan segala galanya untk mulakan hidup baru , parut dihati tuh memanglah takkan pernah hilang sampai bila bila , tapi itu lah asam garam kehidupan , belajar jadi yang lebih terbaik .




Old things | New things