Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, December 13, 2011 | 11:29 AM | 0 comments
Photobucket
kalau lah boleh saya buang perasaan tuh dah lama saya buang
kalau lah saya boleh tutup perasaan tuh dah lama saya sembunyikan
kalau lah saya boleh pendam perasaan tuh dah lama saya simpan
tapi sayangnya ...
saya memang tak boleh buang perasaan tu
saya memang tk boleh tutup perasaan tu
saya memang tk boleh padam perasaan tu
awak nak tahu sebab apa ...
Makin saya cuba buang dan tutup perasaan tu dia makin datang
Makin lama saya pendam perasaan tu dia akan jadi sakit
Dia buat hati saya menangis hingga kan kelua air mata
dan perasaan ini jugalah buat saya sayang pada awak 
kalau boleh saya nak jerit kuat kuat dalam hati awak
SAYA SENTIASA RINDUKAN AWAK !



Old things | New things