Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Friday, December 16, 2011 | 10:51 PM | 0 comments
Photobucket
Hari-hari mendatang tanpa kita duga apa cabaranya , Apakah dugaanya , harini , esok dan seterusnya , Kita sebagai manusia harus menerina semua ketentuan illahi , saya berusaha untuk memperbaiki diri saya untuk menjadi yang terbaik , Mama cakap dia nak tengok aku berjaya , apa yang shasha nak semua mama and papa belikan , nak lappy baru , camera , nak aircorn baru , nak duit , semua yang shasha nak mama turutkan , Mama cakap dia cuma nak aku buat PMR tahun depan bebtul tuh je , Tuh pun untuk masa depan aku , kalau aku belajar main main , kemana hala tuju hidup aku dah besar nanti , Serius time mama tengah berbual dengan aku and abg tetang masa depan kiteorang , dua dua macam nak nanges , bertapa susahnya hidup tanpa kepandai and pelajaran , sekarang boleh lah hidup senang , semua aku nak mama and papa belikan , Tapi sampai bila , Mama shasha janji , shasha akan buat mama gembira suatu hari nanti , THANKS SEBAB MAMA SELALU SUPPORT SHASHA :)




Old things | New things