Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Friday, December 16, 2011 | 11:25 PM | 0 comments
Photobucket
Shasha Ariesha
18.12.2011
Tengok tarikh tuh , setiap hari saya melihat kalenda ,  petas hari berlalu , besok awak dah pergi meninggalkan saya ,  Tngk gambar dekat atas tuh , tuh gambar terakhir saya dengan awak , sayang , rupanya sakit rasanya rindu ni , teramat sakit , saya dah dapat rasa kan bagaimana awak tiada disisi saya nanti . Harini hari jumaat , esk sabtu tibalah masa untuk awak meninggalkan saya , saat tangan ini menaip apa yang bermain di fikiran and dihati saya , saat itu terimbau semua kenangan kita bersama , gelak tawa kita bersama , saat itu semua indah , hanya allah sahaja tahu bertapa gembiranya saya bila bersama dengan awak , Awak tak jemu membuat saya ketawe , tak jemu memeluk erat tubuh saya , tidak jemu memberi ciuman , tapi sayang kita terpaksa terpisah untuk sementara demi masa depan awak , saya tahu terlalu berat hati awak untk meninggalkan saya ,, bergitu juga saya rasakan macam nak terputus nyawa dari badan hendak melepaskan orang selalu disisi saya untk menceriakan hari saya pergi , DEMI MASA DEPAN AWAK , saya redha , Andai kita terputus atas tanggungjawab masing masing , saya mohon agar allah perlihara hubungan ini . Percayalah sayang saya terlalu cintakan awak dan terlalu menyangi diri awak , tidak pernah sesaat pun saya melupakan awak , Lepas ini hanya family and kawan kawan terdekat saya jela yang akan menghiburkan saya , agar saya dapat lupakan yang awak terlalu jauh dari saya , saya akan belajar untk hidup berjauhan dengan awak , Demi awak sayang ! demi awak saya belajar untk jadi yang terbaik , Sayang berjanjilah dengan diri awak , bahawa saya insan akan menjadi insan terkahir dalam hidup awak .
INGAT PESAN SAYA , YANG PENTING JANGAN LUPA SOLAT , DOAKAN HUBUNGAN KITA 

Thanks kepada kawan kawan yang dah banyak support aku , kalau boleh awak nak dia jadi lelaki terakhir dalam hidup aku , okay ILOVEYOU :)


Old things | New things