Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Thursday, October 18, 2012 | 7:53 AM | 0 comments

                                                               Asalamualaikum :)
I still remember the day we first meet , both of us shy but wanted to be friend , Day by day we get more closer , Then i tell you my secrets and you be my good listened . day by day i got to know the real you until we can build one relationship between you and me :)

Saya kenal awak tak sampai seminggu tapi kita dah bina satu perhubungan yang mungkin orang lain tak sangka dan mungkin ada yang pandang rendah , tapi saya dah buktikan dekat kawan kawan saya yang saya boleh jaga hubungan ni sebaik mungkin sehingga sekarang dah 11 bulan . Cinta dan kasih sayang saya memang sangat limited , bukan senang saya nak beri hati saya dekat orang lain .Sehari sebelum kita couple iaitu 4/10/2011 saya dah fikir masak masak , saya dah buat solat istiqaroh moga allah berikan saya petunjuk , dan malam itu saya  mimpi yang awak boleh jaga saya , saya rasa kita macam rapat sangat . Dan 5/11/2011 saya terima awak dalam life saya , sebab saya yakin dalam diri saya pasti lelaki ini mampu menjagaku dan membahagiakan ku . Saya taknak kisah silam saya sebelum ni berulang lagi dalam hidup saya dan saya taknak lagi ingat pasal kisah silam saya . 

 Orang kata kalau muka ada iras iras sama maknanya jodoh kami kuat .
iloveyou until jannah 


Iloveyou until jannah


Iloveyou until jannah .


Old things | New things