Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, September 18, 2012 | 5:10 PM | 0 comments
Saya rasa sedih? ya memang rasa sedih sangat bila orang yang kita sayang cakap * JANGAN SAMPAI RASA RINDU SAYA TERHADAP AWAK HILANG SHAA *  Kalau orang selalu nampak saya kuat , saya cuba tanak tunjuk dekat orang yang sebenarnya saya tak sekuat yang dieorang sangka ,  Ya Allah satu sahaja permintaanku, jika dia benar kau ciptakan untukku  , kau peliharalah hati kami agar sentiasa saling menyayangi . kau peliharalah emosi kami , berikan kami kekuatan untuk menghadapi dugaan hidup ini , jika engkau bukan ciptaan kan dia untuku sebaliknya engkau ciptakan fazrul untuk wanita lain , berilah dia wanita yang jauh lebih baik dariku , berikan dia kebahagia yang lebih mengembirakannya. Aku redha dengan ketentuan mu .

saya tak sempurna , saya perlukan lelaki yang sanggup berkorban untuk menyempurnakan hidup saya , yang boleh bimbing saya , yang boleh jaga saya macam dia jaga seorang kakak dan seorang adik perempuan .



Old things | New things