Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Monday, April 2, 2012 | 3:39 PM | 0 comments
BIAR DIA TAHU SIAPA SAYA , SAYA TAK KISAH :)

Biar orang yang saya sayang salah sangka , Biar dia salah anggap , Biar dia salah menduga , Biar di tahu yang buruk tentang saya , Sebelum dia mengharapkan yang baik-baik .
Kalau dia ikhlas , dia akan sedia menerima kekuranggan dan kelemahan yang ada pada saya dari hanya mengharapkan yang baik dan sempurna .
Apa guna menghabiskan masa menunjukan kebaikan yang kita ada , bila dia tak boleh menerima kelemahan dan kekurangan kita? Biar dia tahu yang dia ada sekarang bukanlah yang cukup sempurna , bukan yang tahu itu ini .
Biar dia tahu saya mungkin tkdapat nk memenuhi semua EXPECTATION yang dia  nak sangat saya jadi yang cukup sempurna unutk dia , biar dia tahu yang saya punya masa lalu yang cukup buat saya terkilan dengan apa yang terjadi . 
Biarkan orang yang sayang kita benar benar mengenali siapa diri kita , biar dia tahu , biar dia buat keputusan ,    supaya dia tidak rasa tertipu , suapaya dia tidak menyesal kelak .
So saya harap dia tahu siapa saya , saya lebih suka dilihat sebagai diri saya yang tidak sempurna even sesetenggah orang berkata  *You are a good girl shasha , orang yang tk berfikiran matang sahaja yang tk hargai awak* Biarlah orang nak menilai saya sempurna atau tidak tapi dengar ni saya lebih suka untuk jadi diri saya sendiri .


Ezra Arisha binti yusri .


Old things | New things