Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Tuesday, March 27, 2012 | 6:13 PM | 0 comments
Sabar itu indah , jangan pernah menyerah kerana allah telah aturkan yang terbaik unutk semua umatnya  .  yang sudah berlalu  biarkan ia berlalu , mulakan yang baru kerana masih belum terlambat banyak lagi  sebenarnya cabaran dalam kehidupan kita , cabaran mengajar kita erti kesabaran , semakin banyak cabaran yang datang semakin kuat perhubungan itu . 
WAHAI KAUM ADAM , DENGAN NI : COUPLE ITU HARAM APABILA BERNIAT UNTUK MELAKUKAN MAKSIAT SEMATA MATA , COUPLE ITU MENJADI HALAL APABILA DENGAN NIAT UNTUK MEMPERISTERIKAN KEKASIH ANDAI , Thankyou :)


saya cuba jadi seorang perempuan yang cukup baik untuk  seorang lelaki yang saya sayang  ,  insyallah dengan izin allah saya akan berubah jadi yang lebih baik walaupun kawan kawan saya cakap yang saya dah cukup baik untuk seorang lelaki , dieorang cakap saya  setia , patuh , tapi mungkin dimata dia , saya belum sempurna , mungkin banyak lagi kelemahan diri saya , tkpe saya terima semua teguran . Doakan semoga saya mampu jadi seorang perempuan yang baik untuk fazrul suatu hari nanti , sekiranya kami tiada jodoh sekalipun , biarlah saya jadi seorang perempuan yang baik di mata lelaki yang bakal bergelar suami saya suatu harini nanti , Insyallah saya akan berubah jadi lebih baik .



Old things | New things