Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Monday, February 6, 2012 | 9:50 AM | 0 comments
  Saya buntu , kata siapa yang perlu saya perdengarkan dah ikut , saya dah taknak ikut kata hati mungkin perkara ini jika di tafsir melalui kata hati saya kekadang dia membuat saya berasa gembira dan mungkin ia membuat saya merasakan kesedihan yang tak mampu saya tangani . Saya cuba tutupkan mata ini dari semua pandangan kasar , sebab bila saya pandang mata awak ,saya yakin ada cinta yang tulus . YA allah tolong pegangi aku biar aku terus tabah untuk pertahankan semua ni , saya bukan umat yang sentiasa sempurna tapi saya cuba untuk jadi yang sempurna dimata orng yang saya sayang . Kenangan lama kenapa awak muncul dalam mimpi saya malam tadi hingga membuat air mata saya mengalir lagi ,saya takut , takut perkara yang pernah melukai diri saya berulang lagi *Kenangan tolonglah pergi , pergi jauh jauh jauh jauh dari aku tolonglah pergi jangan datang lagi aku tak sanggup jika perkara itu berlaku lagi * saya cuba cari erti cinta , erti cinta yang sebenar benarnya , dan saya cuba mencari makna kesungguhan dalam berjuang demi orang yang tersayang sehingga ke nohtak terakhir . Kenapa hati ini mudah cemburu bila nmpk bf kita dngn girl lain? Mesti perempuan akan jawab sebab mereka cukup sayang lah mereka cemburu hingga boleh membuat pergaduhan dan kerap kali lelaki akan jawab sebegini * Alaa kawan je kan bukan lebih pun * Yee skrng memang kawan tapi nanti akan jadi   Girlfriend awak kan? Hati manusia ni berubah berubah kalau tk kuat memang senang jatuh cinta dngn orng lain . Girl , kalau nak tahu lelaki itu benar mencintai kita , jika ada perempuan seksi mana , mantap mana pun perempuan yang dia nampak , dia tetap pandang wanita yang berada di sebelahnya , sebab mungkin dia percaya yang wanita berada disebelahnya mungkin takdir allah untuknya dan dia takkan ragu ragu memberikan kasih sayangnya dan dia akan menjaga wanita itu sebaik mungkin , Tapi bukan senang untuk semua wanita unutk memiliki lelaki sebegitu . Lelaki selalu akan lupa girlfriend dia  bila dia nmpk permpuan yang lebih lawa dari girlfriend dia right ? Ini fakta !


Old things | New things