Royal Black
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and Hi :) Im Ezra Ariesha Binti Yusri . Im a JOHOREAN and 100 in relationship with Mohamad Fazrul bin Ismail ♥ Follow mine :)
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Terima-kasih Awak
Thursday, December 30, 2010 | 1:17 PM | 0 comments
Awak Dan Ego Saya Awak Hari ni awak senyum kat saya Tapi saya buat-buat tak nampak Padahal nak elak dari pengsan Awak Hari ni awak datang kelas saya tapi saya buat bodoh jer padahal bumi ni rasa macam tak cukup graviti Awak hari ni saya senyum kat awak tapi awak jalan depan saya jadi senyum pun tak guna Awak hari ni awak tegur saya tapi saya buat-buat pekak padahal nak elak daripada tak boleh behenti berborak Awak hari ni saya tegur awak tapi saya tegur dalam hati jadi awak tak boleh dengar All the gud luck and always take care Awak hari ni kita duduk semeja tapi rasa macam dah jauh giler padahal tak sampai sedepa Awak hari ni awak beratur belakang saya tapi saya tak tau nak cakap ape jadi saya bla macam tu jer Awak hari ni saya nampak awak kat Mc’D tapi awak tak macam dulu lagi,dah berteman jadi saya terdiam sendiri Awak hari ni hari terakhir saya nampak awak tapi awak tak toleh pun kat sini sebab awak khusyuk belajar kat makmal Awak hari ni saya tengok gambar awak senyum dalam majalah tahun lepas tapi gambar hanya sekadar gambar Awak antara kita takkan ade tembok yang memisahkan besok takkan ade besok untuk saya besok juga takkan ade besok untuk awak Awak sebelum saya pergi hari ini...kat sini saya janji semua ini untuk awak sebab awak adalah hadiah terindah yang pernah saya miliki untuk selamanya Terima kasih awak Saya Sayang Awak...


Old things | New things